طراحی داخلی هتل و مهمانسرای خمین

هتل و مهمانسرای خمین

طراح و مجری:

استودیو آرانو

کارفرما:

آقای رضائی

نوع پروژه:

اقامتی/ طراحی داخلی

مساحت:

2500m²

موقعیت:

خمین

زمان پروژه:

مرداد 1395

[ معرفی پروژه ]

روند طراحی

هتل و مهمانسرای خمین به عنوان یک مرکز اقامتی داخل یک مرکز ورزشی – تفریحی در شهرستان خمین ایفای نقش می کند. پروژه طراحی هتل خمین شامل طراحی معماری (شمال نما و کلیه پلان ها و …) و طراحی داخلی (شامل اتاق ها، لابی و …) است.

طراحی داخلی هتل همچون طراحی نما، اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که مسافران بخش زیادی از زمان خود را در لابی، اتاق ها و … سپری می کنند. از سوی دیگر اگر طراحی داخلی هتل بتواند دلپذیر و تاثیر گذار باشد، می تواند یک تصویر ذهنی خوب برای همیشه در ذهن فرد ثبت کند. معمولا در طراحی داخلی هتل ها استفاده از رنگ های گرم و مصالح طبیعی اولویت زیادی دارد. برای نمونه می توانید نگاهی به طراحی دو هتل «سورانو» و «گلدن هالیدی» بیاندازید.

ما در طراحی هتل و مهمانسرای خمین سعی کردیم یک خط فکری مدرن درنظر بگیریم. در طراحی داخلی هتل نیز همین خط فکری ادامه یافت و یک طراحی ساده و گویا با هندسه مدرن مشاهده می کنیم. سقف و دیوارها در نهایت ظرافت و سادگی خود هستند و استفاده از خطوط و هم خطی ها  با نهایت دقت انجام شده است. بیشتر رنگی که در فضا استفاده می کنیم رنگ های خنثی (شامل سفید، طوسی و مشکی) هستند. در عین حال سعی شده با استفاده از چوب به فضا گرما بخشیده شود و در ترکیب با رنگ های دیگر فضای داخلی متفاوتی ایجاد کنیم.

اعضای همکار در این پروژه

امین رفعتی، حسین صحرایی، محمد رفیع زاده، پوریا زند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا