طراحی ویترین طلا و جواهر فروشی برند گوهربین

ویترین طلا و جواهر برند گوهربین

طراح و مجری:

استودیو آرانو

کارفرما:

کوروش گوهربین

نوع پروژه:

تجاری / طراحی صنعتی

ابعاد هر ویترین:

cm 60 * 60 * 90

موقعیت:

تهران، خ ولی عصر

زمان پروژه:

خرداد 1398

[ معرفی پروژه ]

روند طراحی

هنگامی که آقای گوهربین کارفرمای این پروژه، طراحی ویترین طلا و جواهر برند گوهربین (مربوط به شعبه ولیعصر) را به ما سپردند؛ تصور دقیقی از نیازها و طرحی که به دنبال آن هستند نداشتند. موضوع مورد اهمیت برای ایشان ارائه طرحی فاخر، لوکس و درخور برند طلا و جواهر گوهربین بود.

به همین منظور تیم ما چهار آلترناتیو با چهار سبک کاملا متفاوت تهیه کرد. یک آلترناتیو مدرن. یک آلترناتیو کلاسیک. یک آلترناتیو تلفیقی و یک آلترناتیو موضوعی با محوریت شهر و بستر قرارگیری برند.

در طراحی ویترین طلا و جواهر برند گوهربین، هر یک از آلترناتیوها یک مجموعه منبع الهام دارد که حال و هوا و اتمسفر طراحی از آن ها برگرفته شده است. منبع الهام مربوط به هر آلترناتیو در تصاویر نمایش داده شده است.

اعضای همکار در این پروژه:

امین رفعتی / احسان سیداحمد / محمد خلیفه / بهنوش مرادی / لیلی غفاریان

 

[ مقایسه قبل و پس از طراحی ]

[ بازخورد نهایی پروژه ]

پس از ارائه طرح به آقای گوهربین، تمامی طرح های ارائه شده برای ایشان جالب بود و پس از مدتی مشورت با همکارانشان، طرح چشم (با تم مدرن) و طرح استالاگمیت(با تم کلاسیک) را برای نمونه سازی و تست اجرا انتخاب کردند.

نمونه سازی و اجرای ویترین ها پس اندازه گیری دقیق و دوباره محیط و حجم فضای داخلی ویترین ها به دقت انجام شد. متریال ها، عناصر نورپردازی و حتی استند قرارگیری طلا و جواهرات داخل ویترین همگی در مدت کمتر از یک ماه به دقت ساخته و پرداخته شدند.
پس از قرارگیری نمونه ها در ویترین و گرفتن بازخوردها ، طرح چندضلعی با ایده از استالاگمیت مورد رضایت و تایید نهایی قرار گرفت و برای سایر ویترین ها نیز ساخته و نصب شد.

[ نظر کارفرما پروژه ​]

” طرح های استودیو آرانو با کیفیت بسیار بالا و بین المللی و برخورداری از سبکی مدرن و متمایز، تناسب زیادی با استانداردهای برندهای برتر دارد “

کوروش گوهربین
کوروش گوهربین
مدیر برند طلا و جواهر گوهربین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا