معروف ترین و بهترین طراحان و شرکت های طراحی داخلی و بازسازی در تهران و کرج

راهنمای جامع انتخاب شرکت طراحی داخلی

سرفصل های مقاله

امروزه اکثریت جامعه به اهمیت بالای طراحی و زیباسازی محیط کار و زندگی خود واقف هستند و به همین دلیل حاضرند بسیار بیش از گذشته در این زمینه هزینه کنند. اما از آنجا که داشتن یک محیط داخلی زیبا و با عملکرد مناسب به این سادگی ها میسر نیست، باید از بهترین طراحان یا بهترین شرکت های طراحی متخصص در این زمینه کمک بگیریم. بهترین شرکت طراحی متخصص در زمینه طراحی یا دکوراسیون داخلی باید مجموعه ای از توانایی ها، تجربیات و تخصص های لازم را دارا باشد. در غیر اینصورت نمی تواند کمک به سزایی به مشتریان خود انجام دهد. حتی ممکن است آن ها را بیش از گذشته به دردسر بیاندازد!

در حال حاضر در تهران و سایر شهرهای ایران بسیاری از دفاتر یا شرکت ها به ارائه خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی می پردازند. این درحالی است که اکثر این شرکت ها ادعا می کنند بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران و یا حتی ایران هستند! اما در این میان چگونه می توان بهترین شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی خوب را پیدا کرد که همه نیازهای ما را تامین کنند و ضمنا بهترین طراحی ممکن را به ما ارائه دهد؟

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی باید معیارهای متعددی مورد بررسی قرار گیرد. ما در این مقاله همه نکات لازم را به شما گوشزد می کنیم و به شما کمک می کنیم که چگونه بهترین شرکت طراحی را پیدا کنید؟

بهترین شرکت های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی کدام اند؟​

وظیفه یک شرکت طراحی داخلی خوب

شرکت‌های طراحی و دکوراسیون داخلی طراحی محل کار یا زندگی شما را طوری سازمان دهی می کنند که زمانی که در آن حضور پیدا می کنید احساس آرامش کنید (اصل آرامش). همه چیز در جای درست خود و در زیباترین حالت ممکن باشد (اصل آرایش). هنگام انجام کارها و امورات روزمره به هیچ مشکلی برخورد نکنید و احساس آسایش کامل داشته باشید (اصل آسایش). اگر مایل به کسب اطلاعات کامل تری پیرامون این موضوع هستید، حتما به مقاله دیگر ما با عنوان «مزایای طراحی و بازسازی توسط یک شرکت خوب» سری بزنید. 

برای رسیدن به سه اصل آرامش، آرایش و آسایش باید تغییرات و بازنگری هایی در طراحی و دکوراسیون داخلی شما اتفاق بیفتد. این تغییرات ممکن است بسیار اندک و محدود یا بسیار گسترده باشد. طراح داخلی وظیفه دارد به شما باتوجه به بودجه تان در مورد بهینه ترین حالت ممکن مشاوره دهد. مثلا ممکن است تنها نیاز به تغییر در رنگ یا چیدمان خود داشته باشید. در موارد گسترده تر تغییرات ممکن است شامل جابجایی تیغه ها، تغییر کفسازی، سقف کاذب و … باشد. همچنین طراح شما باید بتواند روانشناس خوبی نیز باشد تا سلیقه شما را به درستی متوجه شود. ممکن است نیاز باشد با اعضای خانواده یا کارمندان شما گفتگو کند تا بتواند بهترین پیشنهادات ممکن را برای شما آماده کند. یک طراح خوب باید بتواند همه این موارد را در سریع ترین زمان و با هزینه منطقی و با کیفیت بالا به سرانجام برساند.

مشاهده مطلب: طراحی نما ساختمان

آیا انتخاب بهترین شرکت طراحی داخلی به همین سادگی است؟​

ممکن است در نگاه اول انتخاب یک طراح برای انجام این وظایف برایتان بسیار ساده بنظر برسد، اما در ادامه نکاتی خواهیم گفت تا ببینید چرا انتخاب یک طراح مهم است و چرا باید در انتخاب بهترین شرکت طراحی داخلی نهایت دقت را داشته باشید. مسلما انجام همه این وظایف برای یک شرکت طراحی داخلی باتجربه و متخصص کارچندان سختی نیست؛ اما به شرطی که این تجربه و تخصص کافی و واقعی باشد .به علاوه سبک کاری آن شرکت با سبک و سلیقه شما متناسب باشد. اگر با رعایت معیارها انتخاب صحیحی داشته باشید. می توانید با خیالی آسوده تمام مراحل کار از ایده‌پردازی گرفته تا ساخت و اجرای داخلی را بدون دغدغه به چنین شرکتی بسپارید.

معروف ترین و بهترین طراحان و شرکت های طراحی داخلی و بازسازی در تهران و کرج

مشاهده مطلب: مزایای بازسازی

بهترین شرکت های طراحی داخلی چه ویژگی هایی دارند؟​

شرکت های طراحی داخلی خوب با کمک مهندسان، معماران و طراحان حرفه ای و باتجربه‌، محیطی زیبا و چشم‌نواز می سازند. محیطی که همه فعالیت ها در آن به درستی و بدون مشکل اتفاق می افتد و از هر لحظه حضور در آن احساس لذت و آرامش به شما دست می دهد. شرکت های طراحی زمانی می توانند این موارد را به درستی انجام دهند که از معیارها و ویژگی های لازم برای انجام آن برخوردار باشند. با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را با هم مرور کنیم:

- تیم طراحی داخلی با تجربه و دانش تخصصی​

دانش تخصصی تیم طراحی داخلی​

دانش و تخصص در طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین معیارها است. امروزه «طراحی داخلی» یک رشته و دانش تخصصی است که فقط از عهده فردی با تحصیلات مرتبط بر می آید. یک طراح داخلی با تحصیلات تخصصی، نسبت به تاریخچه طراحی و سبک های طراحی آشنایی کامل دارد. سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی را به خوبی می شناسد. نسبت به تئوری رنگ و نحوه کاربرد آن در محیط داخلی آگاهی دارد. روش های چیدمان صحیح مبلمان را می شناسد. با عناصر و روش های نورپردازی آشنایی دارد. نسبت به مصالح و ویژگی های آن ها شناخت دارد. تاسیسات سرمایشی و گرمایشی مناسب هر محیط را می شناسد. از عناصر و اصول دیزاین و استانداردها در طراحی آگاهی دارد و ….

شاید به جرأت بتوان گفت بیش از 90 درصد شرکت هایی که در کشور مدعی امر طراحی یا دکوراسیون داخلی هستند، هیچگونه تحصیلات مرتبطی ندارند! برای تشخیص میزان دانش و تخصص، درباره نوع و میزان تحصیلات از طراحتان سوال کنید. برای اطمینان بیشتر می توانید برخی سوالات تخصصی را مطرح کنید و پاسخ های آن ها را بشنوید.

تجربه تیم طراحی داخلی​

موضوع مورد اهمیت دیگر میزان تجربه است. سعی کنید شرکتی با تجربه کافی انتخاب کنید. معمولا شرکت های با سابقه و تجربه کمتر از 5 سال، احاطه زیادی بر موضوع ندارند و ممکن است با ارائه یک طرح اشتباه و دارای ایرادات فنی شما را گمراه کنند و هزینه چند برابری برایتان بتراشند. دقت کنید که منظور از تجربه زیاد، شرکتی با سی یا چهل سال تجربه نیست. چرا که متاسفانه بسیار از شرکت های بسیار قدیمی هم به دلیل به روز نبودن و عدم آگاهی از سبک ها و روش های جدید، خلاقیت بالایی ندارند و احتمالاً طرح های تکراری و خسته کننده ای به شما ارائه خواهند کرد! 

بنابراین شرکتی که انتخاب می کنید، باید تحصیلات مرتبط با طراحی و دکوراسیون داخلی داشته باشد. از سوی دیگر یک شرکت جوان اما دارای حداقل 5 تا 10 سال سابقه باشد.

- توجه به سلیقه و نیاز مشتریان​

یک طراح خوب باید بتواند درک درستی از نیازها و خواسته های شما پیدا کند. سلیقه شما را به درستی بشناسد و طرحی متناسب با سبک و سلیقه شما ارائه دهد. اما به این نکته توجه کنید که قرار نیست یک طراح خوب عیناً همان چیزی که شما از او می خواهید پیاده کند! چرا که چنین طرحی فاقد خلاقیت است و همچنین ممکن است دارای برخی اشتباهات مهم فنی باشد که بعداً شما را دچار مشکل کند. بعضی از مشتریان یک شرکت یا طراح داخلی را استخدام می کنند و از او می خواهند عیناً طرحی که مدنظر خود آن ها است را سه بعدی و پیاده کنند. این یک اشتباه بزرگ است. یک طراح خوب باید سلیقه و نیاز شما را درک کند اما با دانش تخصصی خودش کار خود را انجام دهد و یک طرح خلاقانه و جدید ارائه نماید.

توصیه می کنیم که قبل از مراجعه به شرکت طراحی با دیدن نمونه کارهای قبلی، اطمینان حاصل کنید که سبک کاری آن ها با سبک و سلیقه شما هماهنگ باشد. اما به هر حال ممکن است در طول فرآیند طراحی، اختلاف نظرهای کوچکی درباره طرح داشته باشید. در این زمان است که میزان انعطاف پذیری پر رنگ تر می شود. انعطاف پذیری یک موضوع مهم و حیاتی در هر پروژه و کار تیمی است. سعی کنید یک طراح خوش رو انتخاب کنید و قبل شروع کار از وی بپرسید که در طول فرآیند طراحی تا رسیدن به نتیجه چقدر منعطف است. مثلا اگر شما یک بار از او درخواست کنید تغییراتی در طرح داشته باشد، چگونه برخورد خواهد کرد. اگر نیاز به تغییرات اساسی و کامل در طرح باشد، آیا می پذیرد که این کار را انجام دهد و اینکه چقدر نیاز به پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود.

- توجه به بودجه مشتری​

هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای هرکس از مهم ترین دغدغه ها محسوب می گردد. بسیار محتمل است که مشتریان هنگام مراجعه به شرکت طراحی داخلی، برآورد دقیقی از هزینه طراحی و اجرای پروژه خود بخواهند. معمولا شرکت های داخلی پس از محاسبه ابعاد و اندازه ها و مساحت های پروژه شما می توانند برآوردی از هزینه طراحی به شما ارائه دهند. (در صورتی که مایل به برآورد آنلاین هزینه طراحی پروژه خود در استودیو آرانو دیزاین هستید، به اینجا مراجعه کنید.) اما امکان ارائه برآورد از هزینه دقیق اجرای پروژه پیش از انجام طراحی کار دشواری است. چرا که هنوز میزان تغییرات و نوع مصالح طرح مشخص نشده است. اما شرکت های طراحی خوب می توانند بر اساس تجربه قبلی خود یک برآورد حدودی از هزینه های ساخت به شما ارائه دهند.

یک شرکت طراحی داخلی خوب باید با توجه به بودجه شما بهترین پیشنهاد طراحی ممکن را برایتان آماده کند. همچنین تا جای ممکن در این زمینه هوای مشتری خود را داشته باشد. البته باید دقت کنید که همیشه پایین ترین قیمت ها بهترین انتخاب ها نیستند. در طراحی و دکوراسیون داخلی کیفیت مصالح و مبلمان مورد استفاده تعیین کننده هستند. استفاده از مصالح یا مبلمان بی کیفیت ولی ارزان، بعدها هزینه بیشتری برایتان دربرخواهد داشت. استفاده از شرکت هایی که اجرا را به روش مدیریت پیمان (درصد مشخصی از هزینه مصالح و دستمزدهای اجرایی طبق فاکتور) انجام می دهند می تواند به شما درباره هزینه ها اطمینان خاطر دهد.

- داشتن تیم طراحی داخلی حرفه ای​

طراحی داخلی یک موضوع چند رشته ای است. یک شرکت طراحی داخلی همانقدر که برای رسیدن به نتیجه خوب نیازمند تیم متخصص طراحی داخلی است همزمان باید مشاورین سازه ای و نقشه برداری، مشاورین گرافیک، مشاورین طراحی صنعتی و … در کنار خود داشته باشد. به همین دلیل ما توصیه می کنیم که شرکتی را انتخاب کنید که در زمینه های مختلف یک تیم متخصص و حرفه ای داشته باشد.
از سوی دیگر طراحی داخلی شامل مجموعه ای از مهارت ها است. شرکتی که به آن مراجعه می کند باید بتواند در ایده پردازی قوی باشد تا طرح های جدید و خلاقانه به شما ارائه بدهد. باید بتواند طرح ها را بصورت سه بعدی به شما نمایش دهد. همزان در طراحی فنی و تهیه نقشه های اجرایی توانمند باشد. همچنین یک تیم متخصص در زمینه اجرا و ساخت داشته باشد.

- تعهد و مسئولیت تیم طراحی داخلی​

طراحی یک موضوع کیفی است. به همین دلیل شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی باید نسبت به کاری که انجام می دهد متعهد باشد. باید آنقدر از کار خود مطمئن باشد که خدمات خود را گارانتی کند و به شما تضمین دهد که از نتیجه نهایی راضی باشید. مطابقت طراحی سه بعدی پروژه با اجرا نیز بخش مهمی از کار است. بهتر است از شرکت بخواهید که نظارت دقیقی برای تطبیق طرح سه بعدی ارائه شده با اجرا داشته باشد.

متاسفانه در ایران عده ای از افراد بدون داشتن تخصص لازم به صورت نه چندان حرفه ای پروژه های خود را اجرا می کنند. مثلا فقط صرف مشغول بودن در یک حرفه مثل کابینت سازی، ساخت تجهیزات چوبی، مبلمان، کناف و … یا جذب دنبال کننده در صفحات مجازی (صرفا با کپی کردن تصاویر از اینترنت یا گذاشتن ویدئوهای شخصی!) ممکن است ادعای انجام پروژه های طراحی و دکوراسیون داخلی را داشته باشند. این افراد گاهاً با تبلیعات دهان پر کن سعی در جذب مشتری دارند. باید بسیار مراقب باشید که در دام چنین افرادی گرفتار نشوید.

- به روز بودن تیم طراحی داخلی​

لازم است هر طراح دکوراسیون داخلی یا طراح داخلی به روز بوده و نسبت به مدها و سبک های روز این حرفه و با پیشرفت های جدید آن واقف باشد و دائما خود را به روز کند. حتما از شرکتی کمک بگیرید که ایده های جدیدی برای کار شما داشته باشد. اما دقت کنید که از کار کردن با شرکت های کپی کار و تقلید کننده خودداری کنید.

- سوابق کاری و نمونه کارهای مناسب​

در صورتی که قصد انتخاب یک دفتر یا شرکت حرفه ای دارید، به رزومه و نمونه کارهای آن شرکت توجه کنید. نمونه کارهای یک شرکت طراحی داخلی باید حتما تصویری باشد. ارائه لیستی از اسامی پروژه ها برای چنین شرکتی کافی نیست. 

البته لازم نیست شرکت طراحی در موضوع مورد نظر شما عینا نمونه ای همسان (از نظر موضوع و ابعاد و …) انجام داده باشد. چرا که با بررسی نمونه کارهای مشابه شرکت می توانید به راحتی سطح کارها و میزان تخصص و مهارت آن ها را متوجه شوید. ما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت اینترنتی و یا آدرس اینستاگرام شرکت، نمونه کارها و نظرات مشتریان آن ها را مشاهده کنید؛ اگر در آن کارها ایده‌های جذاب وجود داشت، طراحی پروژه خود را به آن شرکت طراحی واگذار کنید.

در صورتی که قصد انتخاب یک دفتر یا شرکت حرفه ای دارید، به رزومه و نمونه کارهای آن شرکت توجه کنید. نمونه کارهای یک شرکت طراحی داخلی باید حتما تصویری باشد. ارائه لیستی از اسامی پروژه ها برای چنین شرکتی کافی نیست. 

البته لازم نیست شرکت طراحی در موضوع مورد نظر شما عینا نمونه ای همسان (از نظر موضوع و ابعاد و …) انجام داده باشد. چرا که با بررسی نمونه کارهای مشابه شرکت می توانید به راحتی سطح کارها و میزان تخصص و مهارت آن ها را متوجه شوید. ما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت اینترنتی و یا آدرس اینستاگرام شرکت، نمونه کارها و نظرات مشتریان آن ها را مشاهده کنید؛ اگر در آن کارها ایده‌های جذاب وجود داشت، طراحی پروژه خود را به آن شرکت طراحی واگذار کنید.

- سرعت و چابکی تیم طراحی داخلی​

یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی داخلی سرعت و چابکی آن ها در پیشبرد مراحل مختلف کار اعم از طراحی و اجرا است. در صحبت با شرکت طراح خود مطمئن شوید که در مورد زمان ها خوش قول هستند. مطمئناً تاخیر در ارائه طرح و اجرا باعث رنجش خاطر شما خواهد شد. البته از ارائه خواسته های زمانی نامعقول پرهیز کنید. زیرا باعث افت کیفیت کارتان خواهد شد. مثلاً ارائه یک طراحی با کیفیت، حداقل بین دو تا چهار هفته زمان نیاز دارد. البته زمان دقیق طراحی، بسته به متراژ و کیفیت پروژه شما متفاوت است و ممکن است کمتر یا بیشتر شود. برای اجرا هم پیش از ورود به اجرا می توانید از شرکت طراح و مجری درخواست کنید برآوردی از حدود زمانی اجرا به شما ارائه نماید.

معروف ترین و بهترین طراحان و شرکت های طراحی داخلی و بازسازی در تهران و کرج

شرکت های طراحی داخلی خوب چه خدماتی ارائه می دهند؟​

شرکت های طراحی داخلی مجموعه از وظایف دارند که باید به درستی انحام دهند و در قالب خدمات به مشتری ارائه بدهند.

- بازدید از پروژه و ارائه مشاوره

در این مرحله شرکت طراحی از محل پروژه شما بازدید می کند و با بررسی های لازم یک مشاوره مختصر به شما ارائه می کند تا در صورت تمایل با آن شرکت وارد قرارداد طراحی شوید.

- طراحی و ایده پردازی ( به صورت سه بعدی)​

در این مرحله تیم طراحی به شما مشاوره می دهد. یا یک یا چند ایده خلاقانه مناسب پروژه آماده کرده و «طرح پیشنهادی اولیه» ارائه می دهد. پس از تحویل «طراحی اولیه» و بررسی توسط شما، اصلاحات و پرداخت ها مورد نیاز انجام و «طراحی نهایی» آماده می شود.

- ارائه نقشه های اجرایی و فنی​

در این مرحله تیم طراحی جزئیات اجرایی کار را تکمیل و نقشه ها یا مدارک فنی مورد نیاز برای ساخت یا اجرا پروژه شما را تهیه می کند.

- ارائه برآورد زمانی و هزینه ای از اجرا​

در این مرحله طراح و مجری با استعلام هزینه ها و محاسبه زمان مورد نیاز، برآوردی از «زمان بندی» و «هزینه اجرا» آماده می کند.

- اجرا یا ساخت​

در این مرحله پس از انعقاد قرارداد ساخت، شرکت نیروهای اجرایی خود را در محل پروژه مستقر می کند و طرح شما را طبق برنامه زمان بندی پیاده سازی می کند.

معروف ترین و بهترین طراحان و شرکت های طراحی داخلی و بازسازی در تهران و کرج

چگونه به شرکت های طراحی داخلی اعتماد کنیم؟​

یک شرکت طراحی داخلی ساختمان با ویژگی هایی که از آن صحبت کردیم، قطعا مورد اعتماد نیز خواهد بود. اما ما به طور خلاصه به چند مورد مهم تر که می تواند برای جلب اعتماد کافی باشد، اشاره می کنیم:

- بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی:​

 داشتن مجموعه از نمونه کارهای انجام شده قبلی به صورت تصویری می تواند تاییدی بر توانمندی کافی باشد. دقت کنید که تعداد نمونه کارها ملاک مناسبی نیست. بهتر است بیشتر به کیفیت و سطح نمونه کارها دقت کنید.

- بررسی رضایت کارفرمایان قبلی:​

رضایت کارفرمایان قبلی یکی از اطمینان بخش ترین راه ها برای جلب اعتماد شما خواهد بود. می توانید به سایت یا اینستاگرام شرکت طراحی مربوطه مراجعه کنید و نظرات مشتریان قبلی را بخوانید. در صورتی که توصیه نامه هایی از آن ها داشته باشند می تواند بسیار مناسب باشد.

- بررسی برخورداری از تیم متخصص:​

از شرکت طراحی بخواهید اسامی تیم خود را به شما معرفی کند. در صورتی که سایت یا اینستاگرام دارد، آدرس صفحه معرفی تیم شرکت را دریافت و بررسی کنید.

- بررسی ارائه تضمین خدمات:​

می توانید در همان ابتدای کار از شرکت طراحی سوال کنید که ایا خدمات خود را تضمین می کند؟ و اینکه چگونه می تواند به شما اطمینان دهد که از طرح نهایی راضی باشید؟

معروف ترین و بهترین طراحان و شرکت های طراحی داخلی و بازسازی در تهران و کرج

به کدام شرکت های طراحی هرگز اعتماد نکنیم؟​

1- شرکت های طراحی داخلی که «نمونه ندارند یا نمونه های ضعیف دارند»!​

هرگز سراغ شرکت های طراحی که به هر دلیل از ارائه نمونه کارهای قبلی خودداری می کنند، نروید. شرکت ها یا سایت هایی که نمونه کارهایشان سطح پایینی دارد یا کپی از اینترنت است نیز نمی توانند قابل اطمینان باشند.

2- شرکت های طراحی داخلی که «کارفرمایان قبلی آن ها ناراضی اند»​

هرگز با شرکت های طراحی که مشتریان یا کافرمایان قبلی از خدمات آن ها ابراز ناراحتی کرده اند کار نکنید.

3- شرکت های طراحی داخلی که «سبک آن ها ناهماهنگ با سلیقه شما است»​

هرگز شرکت های طراحی که سبک طراحی و خط فکری آن ها با سلیقه شما هماهنگ نیست، انتخاب نکنید.

4- شرکت های طراحی داخلی که «تحصیلات نامرتبط و تیم ضعیف دارند»!​

هرگز سراغ شرکت های طراحی که تحصیلات نامرتبط دارند یا تیم طراحی و اجرا ضعیفی دارند نروید. دقت کنید که ممکن است برخی افراد فقط صرف مشغول بودن در یک حرفه مثل کابینت سازی، ساخت تجهیزات چوبی، مبلمان، کناف و … یا جذب دنبال کننده در صفحات مجازی (صرفا با کپی کردن تصاویر از اینترنت یا گذاشتن ویدئوهای شخصی!) خود را به عنوان طراح داخلی جا بزنند!

5- شرکت های طراحی داخلی که «طرح دو- سه روزه می دهند»!​

هرگز شرکت های طراحی که قبول می کنند طی دو یا سه روز یک طرح سه بعدی به شما بدهند، انتخاب مناسبی نیستند. چون مطمئناَ طرح آن ها فاقد کیفیت و استانداردهای لازم است.

6- شرکت های طراحی داخلی «بیش از حد ارزان» یا با ارائه «طرح رایگان و بدون هزینه»!​

هرگز سراغ شرکت هایی که حاضر به ارائه طرح بدون هزینه یا با اجرا با قیمت بسیار ارزان هستند نروید. معمولاَ این شرکت ها با ارائه یک قیمت ارزان مشتری خود را به دام می اندازند و بعدا با ارائه هزینه های جانبی متعدد یا هزینه تراشی های غیرمعمول، سود از دست رفته خود را حتی بیشتر از قبل جبران می کنند و فقط باعث ضرر و پشیمانی شما می شوند.

مشاهده مطلب: بازسازی منزل مسکونی

روش های پیدا کردن بهترین شرکت های طراحی داخلی​

اگر میخواهید راه های دقیق تر و بهتری بدانید تا بهترین شرکت ها با موضوعات طراحی داخلی و بازسازی را پیدا و انتخاب کنید یا می خواهید پاسخ چنین سوالاتی را بیابید، مقالات دیگر ما با عنوان «روش های پیدا کردن بهترین شرکت های طراحی داخلی» و «انتخاب شرکت بازسازی» را بخوانید.

  • چه شرکت های طراحی داخلی و بازسازی در تهران و کرج بهترین هستند؟
  • آیا حتماً باید کار خود را توسط بهترین شرکت ها انجام دهیم؟
  • 10 مورد از بهترین روش پیدا کردن شرکت های بازسازی و طراحی داخلی چیست؟

طراحی و دکوراسیون توسط خودتان!​

احتمالاً اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید قصد بازسازی خانه یا دفتر کار قدیمی خود را دارید. اگر فکر می کنید خودتان توانایی های لازم برای شروع کار را به تنهایی دارا هستید، ابتدا با «مراحل و آیتم های بازسازی» آشنا شوید. سپس مقاله دیگر آرانو با عنوان «امکان طراحی داخلی توسط خودمان» را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملتری در این باره کسب کنید و نسبت به جوانب کارتان آگاه تر شوید. 

اما اگر قصد مراجعه به یک طراح را دارید در ابتدا تصمیم بگیرید که دقیقاً چه تخصصی مناسب نیاز شما است. ما در مقاله «تفاوت های معماری داخلی، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی» این واژگان شبیه به هم را با یکدیگر مقایسه کرده ایم. با تمام این اوصاف، می توانیم به شما اطمینان شرکت های حرفه ای با رعایت مجموعه ای از نکات در طراحی داخلی، نتیجه بهتری برایتان رقم خواهند زد.

جمع بندی​

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین شرکت طراحی داخلی یا بهترین تیم طراحی داخلی برای کارتان هستید، می توانید از این مقاله کمک بگیرید. جمع موارد ذکر شده می تواند کمک بزرگی به شما در انتخاب بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران یا سایر شهرستان ها نماید. کافی است شرکت هایی با ویژگی های بالا انتخاب کنید. از آن ها شرح خدمات بخواهید و از رفتن به سراغ شرکت های بی کیفیت جداً خودداری کنید.

درپایان دعوت می کنیم از نمونه کارهای آرانو به عنوان یک شرکت تخصصی طراحی و اجرا (با بیش از ده سال سابقه) بازدید نمایید. نظرات کارفرمایان و مشتریان قبلی ما را مطالعه کنید و اگر راضی بودید برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

– تیم طراحی داخلی با تجربه و دانش تخصصی
– توجه به سلیقه و نیاز مشتریان
– توجه به بودجه مشتری
– داشتن تیم طراحی داخلی حرفه ای
– تعهد و مسئولیت تیم طراحی داخلی
– به روز بودن تیم طراحی داخلی
– سوابق کاری و نمونه کارهای مناسب
– سرعت و چابکی تیم طراحی داخلی

– بازدید از پروژه و ارائه مشاوره
– طراحی و ایده پردازی ( به صورت سه بعدی)
– ارائه نقشه های اجرایی و فنی
– ارائه برآورد زمانی و هزینه ای از اجرا
– اجرا یا ساخت

– بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی
– بررسی رضایت کارفرمایان قبلی
– بررسی برخورداری از تیم متخصص

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا