معروف ترین و بهترین طراحان و شرکت های طراحی داخلی و بازسازی در تهران و کرج

بهترین شرکت بازسازی ساختمان (خانه و دفتر کار)

امروزه اکثریت جامعه به اهمیت بالای طراحی و زیباسازی محیط کار و زندگی خود واقف هستند و به همین دلیل حاضرند بسیار بیش از گذشته در این زمینه هزینه کنند. اما از آنجا که بسیاری از ساختمان ها با گذشت زمان فرسوده می شوند؛ باید به دنبال راه هایی برای بازسازی بود. تا با صرف کمترین هزینه، عملکرد و زیبایی ساختمان را به بهترین شکل ممکن به آن برگردانیم. رسیدن به این هدف به این سادگی ها میسر نیست و باید به دنبال بهترین طراح یا معتبرترین و بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت باشیم. معتبرترین و بهترین شرکت های بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان باید مجموعه ای از توانایی ها، تجربیات و تخصص های لازم را (هم در زمینه طراحی و هم در زمینه اجرا) دارا باشد. در غیر اینصورت نمی تواند کمک به سزایی به مشتریان خود انجام دهد. حتی ممکن است آن ها را بیش از گذشته به دردسر بیاندازد!

طراحی و بازسازی های انجام شده توسط شرکت مهندسی استودیو آرانو، بگونه ای است که

علاوه بهبود جلوه ظاهری و کیفیت فضای داخلی باعث ایجاد ارزش افزوده می شود.

در حال حاضر در تهران و سایر شهرهای ایران بسیاری از دفاتر یا شرکت ها به ارائه خدمات بازسازی، اجرا و ساخت دکوراسیون داخلی یا ساختمان می پردازند. این درحالی است که اکثر این شرکت ها ادعا می کنند بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت در تهران و یا حتی ایران هستند! اما در این میان چگونه می توان گزینه مورد اعتماد را پیدا کرد که همه نیازهای ما را تامین کند و ضمنا برترین طراحی ممکن را به ما ارائه دهد؟

برای انتخاب بهترین شرکت های بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان باید معیارهای متعددی مورد بررسی قرار گیرد. ما در این مقاله همه نکات لازم را به شما گوشزد می کنیم و به شما کمک می کنیم که به چنین سوالاتی پاسخ دهید:

 چگونه بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت دکوراسیون داخلی یا ساختمان را پیدا کنید؟

بهترین پیمانکاران بازسازی خانه یا دفتر اداری در تهران و کرج چه کسانی هستند؟

مشاهده چکیده مقاله در یک کلیپ ویدئویی کوتاه

معتبرترین و بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت کدام اند؟

وظیفه بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت دکوراسیون داخلی

شرکت‌های بازسازی ساختمان، مجری و پیمانکار های حرفه ای با یک طراحی خوب و اجرای درست؛ محیط کار یا زندگی شما را طوری سازمان دهی می کنند که زمانی که در آن حضور پیدا می کنید احساس آرامش کنید (اصل آرامش). همه چیز در جای درست خود و در زیباترین حالت ممکن باشد (اصل آرایش). هنگام انجام کارها و امورات روزمره به هیچ مشکلی برخورد نکنید و احساس آسایش کامل داشته باشید (اصل آسایش). برای دریافت اطلاعات کامل تری در این زمینه حتما مقاله دیگر ما با عنوان «مزایای بازسازی توسط یک طراح باتجربه» را مطالعه کنید. 

برای رسیدن به سه اصل آرامش، آرایش و آسایش باید تغییرات و بازنگری هایی در ساختمان یا محیط داخلی اتفاق بیفتد. این تغییرات ممکن است بسیار اندک و محدود یا بسیار گسترده باشد. تیم بازسازی وظیفه دارد به شما باتوجه به بودجه تان در مورد بهینه ترین حالت ممکن مشاوره دهد. مثلا ممکن است تنها نیاز به تغییر در رنگ یا چیدمان خود داشته باشید. در موارد گسترده تر تغییرات ممکن است شامل جابجایی تیغه ها، تغییر کفسازی، سقف کاذب و … باشد. یکی از نکات مهم در طراحی داخلی و بازسازی ساختمان، برنامه ریزی صحیح کل فرآیند و بهره گیری از بهترین پیمانکاران و تیم ها اجرایی است.  یک شرکت بازسازی خوب باید بتواند همه این موارد را در سریع ترین زمان و با هزینه منطقی و با کیفیت بالا به سرانجام برساند.

آیا انتخاب بهترین شرکت های بازسازی دکوراسیون داخلی به همین سادگی است؟

ممکن است در نگاه اول انتخاب یک شرکت بازسازی، اجرا و ساخت برای انجام این وظایف برایتان بسیار ساده بنظر برسد، اما در ادامه نکاتی خواهیم گفت تا ببینید چرا انتخاب بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت دکوراسیون داخلی و ساختمان مهم است و چرا باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید. مسلما انجام همه این وظایف برای یک شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی دارای تجربه و تخصص کارچندان سختی نیست؛ اما به شرطی که این تجربه و تخصص کافی و واقعی باشد. به علاوه سبک کاری آن شرکت با سبک و سلیقه شما متناسب باشد. اگر با رعایت معیارها انتخاب صحیحی داشته باشید. می توانید با خیالی آسوده تمام مراحل کار از ایده‌پردازی گرفته تا ساخت و اجرا را بدون دغدغه به چنین شرکتی بسپارید.

بهترین شرکت های بازسازی دکوراسیون چه ویژگی هایی دارند؟

شرکت های بازسازی دکوراسیون داخلی خوب با کمک مهندسان، معماران و طراحان حرفه ای و باتجربه‌، محیطی زیبا و چشم‌نواز می سازند. محیطی که همه فعالیت ها در آن به درستی و بدون مشکل اتفاق می افتد و از هر لحظه حضور در آن احساس لذت و آرامش به شما دست می دهد. شرکت های بازسازی دکوراسیون داخلی زمانی می توانند این موارد را به درستی انجام دهند که از معیارها و ویژگی ها لازم برای انجام آن برخوردار باشند. با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را با هم مرور کنیم:

- تیم بازسازی و پیمانکاران با تجربه و دانش تخصصی

دانش تخصصی تیم پیمانکاران و تیم اجرایی بازسازی

دانش و تخصص در بازسازی ساختمان یکی از مهم ترین معیارها است. بازسازی یک مقوله تخصصی است که فقط از عهده فردی با دانش تخصصی بر می آید. این فرد می تواند یک مهندس عمران، یک مهندس معمار یا یک مهندس معمار داخلی باشد. چنین فردی نسبت به تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان آشنایی دارد. سازه و اسکلت ساختمان را به خوبی می شناسد. نسبت به مصالح و ویژگی ها آن ها شناخت دارد. تاسیسات سرمایشی و گرمایشی مناسب هر محیط را می شناسد. از ابعاد و استانداردها در طراحی آگاهی دارد. به تاریخچه طراحی داخلی، اصول و عناصر دیزاین، سبک های دکوراسیون  و … احاطه دارد.

شاید به جرأت بتوان گفت بیش از 90 درصد شرکت هایی که در کشور مدعی امر بازسازی ساختمان هستند، هیچگونه تخصص مرتبطی ندارند! حتماً درباره نوع و میزان تخصص از شرکتی که به آن مراجعه می کنید، سوال کنید. برای اطمینان بیشتر می توانید برخی سوالات تخصصی را مطرح کنید و پاسخ های آن ها را بشنوید.

مشاهده مطلب: طراحی نما ساختمان

تجربه تیم پیمانکاران و تیم اجرایی بازسازی

موضوع مورد اهمیت دیگر میزان تجربه است. سعی کنید شرکتی با تجربه کافی انتخاب کنید. معمولا شرکت های بازسازی با تجربه ی کمتر از 5 سال، احاطه زیادی بر موضوع ندارند و ممکن است با ارائه یک طرح نامناسب و انجام اشتباهات فنی در اجرا، هزینه چند برابری برایتان بتراشند. دقت کنید که منظور از تجربه زیاد، شرکتی با سی یا چهل سال تجربه نیست. چرا که متاسفانه بسیار از شرکت ها بسیار قدیمی هم به دلیل به روز نبودن و عدم آگاهی از روش ها طراحی و اجرایی جدید، خلاقیت بالایی ندارند و احتمالاً به دلیل طرح ها تکراری و خسته کننده، برایتان جذاب نخواهند بود! 

بنابراین شرکتی که انتخاب می کنید، باید تخصص مرتبط با امر بازسازی ساختمان داشته باشد. از سوی دیگر یک شرکت جوان اما دارای حداقل 5 تا 10 سال سابقه باشد.

- توجه به سلیقه و نیاز مشتریان

بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت باید بتواند نیازها و خواسته ها شما را تشخیص داده و مشاوره درستی به شما ارائه دهد. یک طراحی متناسب با نیازتان به شما ارائه کند و فرآیند اجرا بر اساس برنامه زمانی و محدوده بودجه شما پیش ببرد. بعضی از مشتریان به یک شرکت بازسازی مراجعه می کنند و از آن ها می خواهند عیناً طرحی که مدنظر خود آن ها است را پیاده کنند یا بدون داشتن طرحی مشخص فرآیند بازسازی را آغاز کنند. این یک کار اشتباه است. بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان زمانی می تواند موفق باشد که بر اساس یک طرح مشخص و هماهنگ با سلیقه و نیاز شما شکل بگیرد.

توصیه می کنیم که قبل از مراجعه به شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان، با دیدن نمونه کارهای قبلی، اطمینان حاصل کنید که سبک کاری آن ها با سبک و سلیقه شما هماهنگ باشد. اما به هر حال ممکن است در طول فرآیند طراحی و اجرا، اختلاف نظرهای کوچکی داشته باشید. در این زمان است که میزان انعطاف پذیری پر رنگ تر می شود. انعطاف پذیری یک موضوع مهم و حیاتی در هر پروژه و کار تیمی است. سعی کنید قبل شروع کار از شرکتی که به آن مراجعه می کنید، بپرسید که در طول فرآیند طراحی تا اجرا چقدر منعطف هستند. مثلا اگر شما یک بار از آن هادرخواست کنید تغییراتی در طرح داشته باشند، چگونه برخورد خواهند کرد. اگر نیاز به تغییرات اساسی و کاملی در طرح باشد، آیا می پذیرند که این کار را انجام دهند و اینکه چقدر نیاز به پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. 

- توجه به بودجه مشتری

هزینه بازسازی ساختمان برای هرکس از مهم ترین دغدغه ها محسوب می گردد. بسیار محتمل است که مشتریان هنگام مراجعه به شرکت بازسازی دکوراسیون و ساختمان، برآورد دقیقی از هزینه بازسازی پروژه خود بخواهند. معمولا شرکت های بازسازی پس از محاسبه ابعاد و اندازه ها و مساحت پروژه شما می توانند برآوردی از هزینه طراحی به شما ارائه دهند. (در صورتی که مایل به برآورد آنلاین هزینه طراحی و اجرا پروژه خود در استودیو آرانو هستید، به اینجا مراجعه کنید.) اما امکان ارائه برآورد از هزینه دقیق اجرای پروژه پیش از انجام طراحی کار دشواری است. چرا که هنوز میزان تغییرات و نوع مصالح طرح مشخص نشده است. شرکت های بازسازی خوب می توانند بر اساس تجربه قبلی خود یک برآورد حدودی از هزینه های ساخت نیز به شما ارائه دهند.

یک شرکت بازسازی خوب باید با توجه به بودجه شما بهترین پیشنهاد طراحی ممکن را برایتان آماده کند. همچنین تا جای ممکن در اجرا هم هوای مشتری خود را داشته باشد. البته باید دقت کنید که همیشه پایین ترین قیمت ها بهترین انتخاب ها نیستند. در بازسازی ساختمان، کیفیت مصالح و مبلمان مورد استفاده تعیین کننده هستند. استفاده از مصالح یا مبلمان بی کیفیت ولی ارزان، بعدها هزینه بیشتری برایتان دربرخواهد داشت. استفاده از شرکت هایی که اجرا را به روش مدیریت پیمان (درصد مشخصی از هزینه مصالح و دستمزدهای اجرایی طبق فاکتور) انجام می دهند می تواند به شما درباره هزینه ها اطمینان خاطر دهد.

- داشتن بهترین پیمانکاران و تیم بازسازی حرفه ای

بازسازی یک موضوع چند رشته ای است. یک شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان همانقدر که برای رسیدن به نتیجه خوب نیازمند تیم متخصص طراحی است همزمان باید مشاورین سازه ای و نقشه برداری، مشاورین مکانیک و برق، مشاورین طراحی صنعتی و … در کنار خود داشته باشد. به همین دلیل ما توصیه می کنیم که شرکتی را انتخاب کنید که در زمینه ها مختلف یک تیم متخصص و حرفه ای داشته باشد.
از سوی دیگر بازسازی شامل مجموعه ای از مهارت ها است. شرکتی که به آن مراجعه می کند باید بتواند در ایده پردازی قوی باشد تا طرح ها جدید و خلاقانه به شما ارائه بدهد. باید بتواند طرح ها را بصورت سه بعدی به شما نمایش دهد. همزان در طراحی فنی و تهیه نقشه های اجرایی توانمند باشد. همچنین یک تیم متخصص در زمینه اجرا و ساخت دکوراسیون داخلی و ساختمان داشته باشد.

- تعهد و مسئولیت تیم طراحی و بازسازی

شرکت های بازسازی، اجرا و ساخت ساختمان باید نسبت به کاری که انجام می دهند متعهد باشند. همچنین باید آنقدر از کار خود مطمئن باشند که خدمات خود را گارانتی کنند و به شما تضمین دهند که از نتیجه نهایی راضی باشید. مطابقت طراحی سه بعدی پروژه با اجرا نیز بخش مهمی از کار است. بهتر است از چنین شرکتی بخواهید که نظارت دقیقی برای تطبیق طرح سه بعدی ارائه شده با اجرا داشته باشد.

متاسفانه در ایران عده ای از افراد بدون داشتن تخصص لازم به صورت نه چندان حرفه ای پروژه ها خود را اجرا می کنند. مثلا فقط صرف مشغول بودن در یک حرفه مثل کابینت سازی، ساخت تجهیزات چوبی، مبلمان، کناف و … یا جذب دنبال کننده در صفحات مجازی (صرفا با کپی کردن تصاویر از اینترنت یا گذاشتن ویدئوهای شخصی!) ممکن است ادعای انجام پروژه ها بازسازی را داشته باشند. این افراد گاهاً با تبلیعات دهان پر کن سعی در جذب مشتری دارند. باید بسیار مراقب باشید که در دام چنین افرادی گرفتار نشوید.

- به روز بودن تیم بازسازی

لازم است یک تیم بازسازی با پیشرفت های جدید و مدها و سبک های روز این حوزه آشنا باشد و ضمناً دائما خود را به روز کند. حتما از شرکتی کمک بگیرید که ایده های جدیدی برای کار شما داشته باشد. اما دقت کنید که از کار کردن با شرکت های کپی کار و تقلید کننده خودداری کنید.

- سوابق کاری و نمونه کارهای مناسب

برای انتخاب یک شرکت حرفه ای حتما به رزومه و نمونه کارهای آن ها توجه کنید. نمونه کارهای یک شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان باید حتما تصویری باشد. ارائه لیستی از اسامی پروژه ها برای چنین شرکتی کافی نیست. 

البته لازم نیست این شرکت ها در موضوع مورد نظر شما عینا نمونه ای همسان (از نظر موضوع و ابعاد و …) انجام داده باشند. چرا که با بررسی نمونه کارهای مشابه آن ها می توانید به راحتی سطح کارها و میزان تخصص و مهارتشان را متوجه شوید. پیشنهاد ما این است که با مراجعه به سایت اینترنتی و یا آدرس اینستاگرام شرکت، نمونه کارها و نظرات مشتریان آن ها را مشاهده کنید؛ اگر در آن کارها ایده‌های جذاب وجود داشت، طراحی و اجرای پروژه خود را به آن شرکت واگذار کنید.

- سرعت و چابکی تیم بازسازی

یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان، سرعت و چابکی آن ها در پیشبرد مراحل مختلف کار اعم از طراحی و اجرا است. در صحبت با شرکت بازسازی خود مطمئن شوید که در مورد زمان ها خوش قول هستند. مطمئناً تاخیر در ارائه طرح و اجرا باعث رنجش خاطر شما خواهد شد. البته از ارائه خواسته ها زمانی نامعقول پرهیز کنید. زیرا باعث افت کیفیت کارتان خواهد شد. مثلاً ارائه یک طراحی با کیفیت، حداقل بین دو تا چهار هفته و اجرای یک پروژه بازسازی متوسط حداقل دو ماه زمان نیاز دارد. البته زمان دقیق طراحی و اجرا، بسته به متراژ و کیفیت پروژه شما متفاوت است و ممکن است کمتر یا بیشتر شود. می توانید از شرکت طراح و مجری درخواست کنید پس از مشخص شدن طراحی و قبل از ورود به اجرا برآوردی از حدود زمانی آن به شما ارائه نماید.

بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت چه خدماتی باید ارائه دهد؟

شرکت های بازسازی و طراحی داخلی و دکوراسیون مجموعه از وظایف دارند که باید به درستی انحام دهند و در قالب خدمات به مشتری ارائه بدهند. معمولاً آیتم های بازسازی، زیاد و پیچیده هستند. این مسئله اهمیت کمک گرفتن از یک دفتر معتبر را دو چندان می کند.

- بازدید از پروژه و ارائه مشاوره

در این مرحله شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان از محل پروژه شما بازدید می کند و با بررسی لازم یک مشاوره مختصر به شما ارائه می دهد تا در صورت تمایل با آن شرکت وارد قرارداد شوید.

- طراحی و ایده پردازی ( به صورت سه بعدی)

در این مرحله تیم بازسازی یک یا چند ایده خلاقانه مناسب پروژه آماده کرده و یک یا چند «طرح پیشنهادی اولیه» ارائه می دهد. پس از تحویل «طراحی اولیه» و بررسی توسط شما، اصلاحات و پرداخت ها مورد نیاز انجام و «طراحی نهایی» آماده می شود.

- ارائه نقشه های اجرایی و فنی

در این مرحله تیم بازسازی جزئیات اجرایی کار را تکمیل و نقشه ها یا مدارک فنی مورد نیاز برای ساخت یا اجرا پروژه شما را تهیه می کند.

- ارائه برآورد زمانی و هزینه ای از اجرا

در این مرحله طراح و مجری با استعلام هزینه ها و محاسبه زمان مورد نیاز، برآوردی از «زمان بندی» و «هزینه اجرا» آماده می کند.

- اجرا و ساخت

در این مرحله پس از انعقاد قرارداد اجرا و ساخت، شرکت بازسازی، اجرا و ساخت دکوراسیون داخلی یا ساختمان نیروهای خود را در محل پروژه مستقر می کند و طرح شما را طبق برنامه زمان بندی پیاده سازی می کند.

چگونه به شرکت های بازسازی دکوراسیون و ساختمان اعتماد کنیم؟

یک شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی و ساختمان با ویژگی هایی که از آن صحبت کردیم، قطعا مورد اعتماد نیز خواهد بود. اما ما به طور خلاصه به چند مورد مهم تر که می تواند برای جلب اعتماد کافی باشد، اشاره می کنیم:

- بررسی نمونه کارها:

 داشتن مجموعه از نمونه کارهای انجام شده قبلی به صورت تصویری می تواند تاییدی بر توانمندی کافی باشد. دقت کنید که تعداد نمونه کارها ملاک مناسبی نیست. بهتر است بیشتر به کیفیت و سطح نمونه کارها دقت کنید. برای نمونه می توانید آلبومی از نمونه کارهای آرانو را در بخش «نمونه کارها» دنبال کنید.

- بررسی رضایت کارفرمایان قبلی:

رضایت کارفرمایان قبلی یکی از اطمینان بخش ترین راه ها برای جلب اعتماد شما خواهد بود. می توانید به سایت یا اینستاگرام شرکت بازسازی مربوطه مراجعه کنید و نظرات مشتریان قبلی را بخوانید. در صورتی که توصیه نامه هایی از آن ها داشته باشند می تواند بسیار مناسب باشد. برای نمونه ما در شرکت آرانو بخشی با عنوان «نظرات و بارخوردها ی مشتریان» ایجاد نموده ایم که همه مشتریان ما می توانند نظرات خود را نوشته و برایمان ارسال کنند. همچنین بعد از انجام هر پروژه توصیه نامه هایی از کارفرمایان خود دریافت می کنیم که در همین بخش منتشر می شود.

- بررسی برخورداری از تیم متخصص:

معمولاً بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت از یک تیم متخصص برای انجام امور طراحی و اجرا بهره می گیرد. از شرکت بازسازی مورد نظر خود بخواهید اسامی تیم خود را به شما معرفی کند. در صورتی که سایت یا اینستاگرام دارد، آدرس صفحه معرفی تیم شرکت را دریافت و بررسی کنید. اگر مایل به آشنایی بیشتر با شرکت آرانو دیزاین هستید، از صفحه «معرفی ما» بیشتر با ما آشنا شوید. همچنین حتما صفحه ما را در شبکه ها اجتماعی لینکدین، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

- بررسی ارائه تضمین خدمات:

می توانید در همان ابتدای کار از شرکت بازسازی سوال کنید که ایا خدمات خود را تضمین می کند؟ و اینکه چگونه می تواند به شما اطمینان دهد که از طرح نهایی راضی باشید؟

ما در شرکت آرانو دیزاین همه طرح ها خود را از نظر رضایت نهایی کارفرما تضمین می کنیم. به همین منظور در همه بسته های خدمات آرانو حتی ارزان ترین بسته طراحی، حداقل یک بار اجازه ایجاد تغییر در طرح و اعمال نظرات کارفرما پس از ارائه اولیه طرح وجود دارد.

به کدام شرکت های بازسازی، مجری یا پیمانکار هرگز اعتماد نکنیم؟

شرکت هایی که «نمونه ندارند یا نمونه های ضعیف دارند»!

هرگز سراغ شرکت های بازسازی، اجرا و ساخت که به هر دلیل از ارائه نمونه کارها قبلی خودداری می کنند، نروید. شرکت ها یا سایت هایی که نمونه کارهایشان سطح پایینی دارد یا کپی از اینترنت است نیز نمی توانند قابل اطمینان باشند.

شرکت، مجری یا پیمانکار های با«کارفرمایان ناراضی»

هرگز با شرکت های بازسازی، اجرا و ساخت که مشتریان یا کافرمایان قبلی از خدمات آن ها ابراز ناراحتی کرده اند کار نکنید.

شرکت هایی که «سبک آن ها ناهماهنگ با سلیقه شما است»

هرگز شرکت های بازسازی، اجرا و ساخت که سبک طراحی و خط فکری آن ها با سلیقه شما هماهنگ نیست، انتخاب نکنید.

شرکت ها یا پیمانکاران با «تخصص نامرتبط و تیم ضعیف»!

هرگز سراغ شرکت های بازسازی که تخصص نامرتبط دارند یا تیم طراحی و اجرا ضعیفی دارند نروید. دقت کنید که ممکن است برخی افراد فقط صرف مشغول بودن در یک حرفه مثل کابینت سازی، ساخت تجهیزات چوبی، مبلمان، کناف و … یا جذب دنبال کننده در صفحات مجازی (صرفا با کپی کردن تصاویر از اینترنت یا گذاشتن ویدئوهای شخصی!) خود را به عنوان شرکت بازسازی جا بزنند!

شرکت هایی که «طرح دو- سه روزه می دهند»!

هرگز شرکت های بازسازی، اجرا و ساخت که قبول می کنند طی دو یا سه روز یک طرح سه بعدی به شما بدهند، انتخاب مناسبی نیستند. چون مطمئناَ طرح آن ها فاقد کیفیت و استانداردها لازم است.

شرکت های «بیش از حد ارزان» یا با ارائه «طرح رایگان و بدون هزینه»!

هرگز سراغ شرکت هایی که حاضر به ارائه طرح بدون هزینه یا با اجرا با قیمت بسیار ارزان هستند نروید. معمولاَ این شرکت ها با ارائه یک قیمت ارزان مشتری خود را به دام می اندازند و بعدا با ارائه هزینه ها جانبی متعدد یا هزینه تراشی ها غیرمعمول، سود از دست رفته خود را حتی بیشتر از قبل جبران می کنند و فقط باعث ضرر و پشیمانی شما می شوند.

مشاهده مطلب: بازسازی منزل مسکونی

روش های پیدا کردن شرکت های بازسازی / مجری یا پیمانکار های بازسازی

اگر به دنبال دانستن روش ها دقیق تری برای انتخاب و پیدا کردن بهترین شرکت ها در زمینه بازسازی و طراحی داخلی یا پاسخگویی به سوالاتی از این دست هستید، به مقالات دیگر ما با عنوان ها «انتخاب شرکت طراحی داخلی» و «روش های پیدا کردن بهترین شرکت های طراحی داخلی» سر بزنید.

  • چه شرکت هایی در زمینه بازسازی و طراحی داخلی در تهران و کرج بهترین هستند؟
  • بهترین پیمانکاران بازسازی در تهران و کرج را چگونه پیدا کنیم؟
  • آیا لزوماً باید انجام کار خود را به بهترین ها بسپریم؟
  • 10 روش برتر برای پیدا کردن شرکت بازسازی و طراحی داخلی مطمئن چیست؟

طراحی و دکوراسیون توسط خودتان!

ممکن است قصد بازسازی خانه یا دفتر کار قدیمی خود را داشته باشید. اما برای مراجعه به یک شرکت معتبر دچار تردید باشید و فکر می کنید خودتان به تنهایی می توانید از عهده همه کارها بربیایید. پس حتما مقاله ها ما با عنوان های «مراحل و آیتم های بازسازی» و «امکان طراحی داخلی توسط خودمان» را مطالعه کنید تا بتوانید هوشمندانه تر و با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید.

اما اگر قصد مراجعه به یک طراح را دارید در ابتدا تصمیم بگیرید که دقیقاً چه تخصصی مناسب نیاز شما است. ما در مقاله «تفاوت های معماری داخلی، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی» این واژگان شبیه به هم را با یکدیگر مقایسه کرده ایم.

جمع بندی

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین شرکت بازسازی، اجرا و ساخت دکوراسیون داخلی و ساختمان یا بهترین پیمانکاران بازسازی در تهران و کرج هستید، می توانید از این مقاله کمک بگیرید. جمع موارد ذکر شده می تواند کمک بزرگی به شما در انتخاب بهترین شرکت بازسازی در تهران یا سایر شهرستان ها نماید. کافی است شرکت هایی با ویژگی های بالا انتخاب کنید. از آن ها شرح خدمات بخواهید و از رفتن به سراغ شرکت های بی کیفیت جداً خودداری کنید.

درپایان دعوت می کنیم از نمونه کارهای آرانو به عنوان یک شرکت تخصصی طراحی و اجرا (با بیش از ده سال سابقه) بازدید نمایید. نظرات کارفرمایان و مشتریان قبلی ما را مطالعه کنید و اگر راضی بودید برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

در صورتی که سوال یا ابهامی دارید، در صفحه «سوالات متداول» پاسخ خود را بیابید یا  از طریق صفحه «تماس با ما» برایمان ارسال کنید.

– تیم بازسازی با تجربه و دانش تخصصی
– توجه به سلیقه و نیاز مشتریان
– توجه به بودجه مشتری
– داشتن تیم بازسازی حرفه ای
– تعهد و مسئولیت تیم بازسازی
– به روز بودن تیم بازسازی
– سوابق کاری و نمونه کارهای مناسب
– سرعت و چابکی تیم بازسازی

– بازدید از پروژه و ارائه مشاوره
– طراحی و ایده پردازی ( به صورت سه بعدی)
– ارائه نقشه های اجرایی و فنی
– ارائه برآورد زمانی و هزینه ای از اجرا
– اجرا و ساخت

– بررسی نمونه کارها
– بررسی رضایت کارفرمایان قبلی
– بررسی برخورداری از تیم متخصص
– بررسی ارائه تضمین خدمات

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین شرکت بازسازی ساختمان (خانه و دفتر کار)»

  1. بهساز آریا

    سلام. ممنون بابت مطلب مفیدتون باهاتون در تماس هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا